.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه " روزنامه قدس "

جبهه حاميان انقلاب رنگي؛از گوگوش تا سروش
ايرنا - فائقه آتشين معروف به «گوگوش» مبتذل خوان ايراني، هم به جمع حاميان انقلاب رنگي در ايران پيوست.
«گوگوش» اعلام کرد که از اقدام اکبر گنجي شاگرد سرشناس عبدالکريم سروش براي تحصن در شهر نيويورک حمايت مي کند تا صداي اعتراض مردم ايران را به گوش جهانيان برساند!
پيش از اين ابراهيم حامدي معروف به «ابي» ديگر مبتذل خوان دوران ستمشاهي از اقدامات اکبر گنجي حمايت کرده بود.
فائقه آتشين(گوگوش) در سال 1379 با کارچاق کني فرزند يکي از مقامات سابق و با هدف کسب منافع مالي مشترک در برگزاري کنسرتهاي خارجي، از ايران خارج شد و به آمريکا مهاجرت کرد.
گفتني است در رقابتهاي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، رجبعلي مزروعي نيز در بندرعباس اعلام کرده بود: اصلاح طلبان طيفي هستند که از گوگوش تا سروش در آنها وجود دارد.

چاپ دوم کتاب برنامه هسته اي ايران در اندونزي
فارس- کتابي در اندونزي که درباره برنامه هسته اي صلح آميز ايران است با استقبال زيادي روبرو شده و در مدت کوتاهي به چاپ دوم رسيد.«جنگ هسته اي» نام کتابي است که به قلم «محمد الکاف» از نويسندگان اندونزي در اين کشور منتشر شده و چاپ اول آن در مدت پنج ماه ناياب شد و به چاپ دوم رسيد.

صفارهرندي: به احتمال 50 درصد عضو کابينه دهم هستم
مهر- وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حاشيه دومين همايش انديشه هاي آسماني در مشهد گفت: احتمال حضور من در کابينه دولت دهم 50 درصد است، گرچه تصميم اصلي را رئيس جمهور مي گيرد.

رهبر: رئيس جمهور در انتخاب مشايي تجديدنظر کند
مهر- رهبر، رئيس فراکسيون روحانيون مجلس با انتقاد شديد از معرفي رحيم مشايي به عنوان معاون اول رئيس جمهور، از احمدي نژاد خواست تا اصلاح و بازنگري جدي در اين خصوص انجام دهد.

همسر بلر آنفلوانزاي خوکي گرفت
ايرنا- همسر توني بلر، نخست وزير سابق انگليس هم به بيماري آنفلوانزاي خوکي دچار شد.
«شري بلر» اولين فرد مشهور انگليسي است که خبر ابتلاي وي به آنفلوانزاي خوکي منتشر مي شود.

محمد خاتمي و عبدا... نوري ديدار کردند
ايلنا- رئيس دولت اصلاحات با اولين وزير کشور دولت خود ديدار کرد.در اين ديدار که سه شنبه هفته گذشته انجام شد، سيد محمد خاتمي و عبدا... نوري در خصوص مسائل روز بحث کردند.

العربيه به خاطر اهانت به اسلام محاکمه مي شود
ايرنا- دادگاه جده در عربستان به دادخواستي عليه شبکه «العربيه» به اتهام استهزاي خداوند متعال، پيامبر اکرم(ص) و دين اسلام رسيدگي مي کند.
در اين دادخواست آمده است: خبرنگار شبکه «العربيه» در عراق در گزارش خود اقدام به تمسخر خداوند متعال و رسول اکرم(ص) و همچنين حضرت جبرئيل(ع) و احاديث نبوي کرده است.

ديدار خاتمي با خانواده هاي بازداشت شدگان
پارلمان نيوز- سيد محمد خاتمي روز پنجشنبه در ديدارهاي جداگانه با خانواده هاي بهزاد نبوي، محسن امين زاده، مصطفي تاج زاده، سعيد حجاريان و محمد علي ابطحي ديدار کرد.

نامه زيبا کلام به هاشمي شاهرودي
آفتاب- صادق زيباکلام، استاد علوم سياسي دانشگاه تهران در نامه اي به رئيس قوه قضائيه، خواستار آزادي دو تن از استادان علوم سياسي دانشگاه تهران عبدا... رمضان زاده و محسن ميردامادي شد.

مهاجراني در کنار سران گروهک چريکهاي فدايي خلق
ايرنا - عطاء ا... مهاجراني همراه با فرخ نگهدار رهبر سابق گروهک موسوم به چريکهاي فدايي خلق(اکثريت) امروز در لندن با موضوع «انتخابات 22 خرداد و مسير آينده جنبش سبز» سخنراني مي کند.
قرار است وزير ارشاد دولت اصلاحات در اين سخنراني که امروز شنبه 27 تير در دانشگاه لندن برگزار مي شود به همراه فرخ نگهدار اظهاراتي را عليه جمهوري اسلامي ايران بيان کند.

پاسخ کرباسچي به ادعاي کوثري
ايلنا-غلامحسين کرباسچي رئيس ستاد انتخاباتي کروبي در پاسخ به ادعاي کوثري مبني بر اينکه موسوي اجازه حضور کرباسچي در شوراي نگهبان را نداده است، گفت: کوثري يا دروغ گفته يا حرف کروبي را متوجه نشده است.

ملاقات عناصر صهيونيستي با منافقين براي ترور احمدي نژاد
فارس- وزير اطلاعات در همايش سراسري مسؤولان هيأتهاي رزمندگان اسلام گفت: رژيم صهيونيستي براي اقدام به ترور آقاي احمدي نژاد با گروهک منافقين در حاشيه شرم الشيخ در مصر و در پاريس ملاقاتهايي کرده بودند.

وزير راه به محل سقوط نرفت!
مهر- نماينده وزير راه و رئيس کارگروه بررسي سانحه سقوط هواپيماي کاسپين «نقص فني» را دليل احتمالي سقوط توپولف در پيرامون شهر قزوين اعلام و گفت: وزير راه از محل سانحه بازديد نکرده است.

وکيل تاج زاده هشدار داد
ايلنا- هوشنگ پوربابايي، وکيل مصطفي تاج زاده به رسانه ها و نشرياتي که نسبت به موکل وي شايعه پراکني مي کنند هشدار داد که در صورت ادامه اين روند، نسبت به آنها اقدام کيفري کند.

نماينده وزير: «توپولف» از بويينگ هم ايمن تر است
عصر ايران- «احمد مجيدي» نماينده وزير راه و رئيس کارگروه بررسي سانحه سقوط هواپيماي توپولف شرکت کاسپين با رد برخي گزارشها درباره وضعيت امنيتي اين هواپيماي روسي تأکيد کرد که توپولف ايمن تر از هواپيماهاي غربي مانند بويينگ و ايرباس است.

حاشيه هاي نماز جمعه به روايت فارس
فارس - نماز جمعه ديروز تهران با حاشيه هايي همراه بود که گزيده هايي از آنها به اين شرح است:
* حضور نيافتن سيدمحمد خاتمي در نماز جمعه ديروز تهران، موجب شکايت حاميان موسوي شده بود.
* برخي طرفداران موسوي نماز را به امامت هاشمي اقامه نکردند و فقط تماشاچي نمازگزاران بودند .در هنگام اقامه نماز، تعدادي از حاميان موسوي دستهاي خود را که روبانهاي سبز به آنها بسته شده بود، به بالاي سرهاي خود برده بودند.
* گرماي حدود 40 درجه هوا سبب شد برخي حاميان موسوي، پيش از اذان ظهر، محل نماز جمعه را ترک کنند.
* حضور خبرنگاران خارجي پيرامون دانشگاه تهران و مصاحبه آنها با برخي از حاميان موسوي قابل توجه بود.
* يکي ديگر از نکات نماز جمعه اين هفته تهران، حضور نمازجمعه اولي ها بود که برخي از آنها اصول اوليه نماز را نمي دانستند و با ديگر نمازگزاران هماهنگي نداشتند.
* برخي از هواداران موسوي که به توصيه هاي هاشمي گوش نمي کردند، مقابل در شرقي نماز جمعه سرود «يار دبستاني من» را مي خواندند.
* هادي غفاري و محسن رضايي در بين هواداران موسوي حضور پيدا کردند. برخي افراد مشکوک مهدي کروبي و هادي غفاري را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
* در ابتداي خطبه دوم نماز جمعه، مير حسين موسوي در ساعت 13/35 و با شرايط ويژه حفاظتي وارد دانشگاه تهران شد و از در ويژه مسؤولان به جايگاه رفت.
*زهرا رهنورد هم به همراه تعدادي از همسران افراد بازداشت شده در آشوبهاي اخير، در نماز جمعه ديروز شرکت داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.